noiembrie 9, 2021

Procese și mecanisme cognitive de gândire

De ce ai nevoie să știi cum gândesc consumatorii? Datorită interacțiunilor sociale cu oamenii, avem impresia că-i putem “citi”, că le cunoaștem limitele, motivațiile, atitudinile și […]
noiembrie 9, 2021

Clienți informați sau neinformați?

Ce știu clienții despre tine – Buyer Knowledge? Ce informații au consumatorii despre produsele sau serviciile pe care le vindeți? Eu NU cunosc produsul tău și […]
noiembrie 9, 2021

Emoțiile și marketingul

Cum funcționează și cum ar trebui interpretate emoțiile in marketing 🙂 Acest text a fost scris inițial pe un grup de facebook (click aici). Vadim Cușnir, […]
noiembrie 9, 2021

Gândirea concretă – cuvinte concrete

Un articol pentru cei care ce nu înțeleg ce înseamnă a scrie – „texte concrete” Primesc în fiecare zi câte un email cu explicații concrete, în care […]
noiembrie 9, 2021

Vinzi produse destinate copiilor?

Atunci în Avatarul Clientului sunt părinții acestora Ce este bine să știm: În alegerea produselor sunt adesea implicați ambii parteneri; În procesul decizional, copilul este influencer, […]
noiembrie 9, 2021

Audiența consumatorilor cu animale de companie

Avatarul de Client are animale de companie? Bineînțeles că această caracteristică este importantă dacă vinzi produse dedicate animalelor de companie. Dar mai pot fi și asocieri […]
noiembrie 9, 2021

Targetarea zonei în care se află consumatorii

Unde locuiește avatarul de client al produselor tale? Pentru unele produse este important locul unde locuiește (trăiește de regulă) consumatorul, pentru altele nu. [fusion_dropcap boxed=”yes” boxed_radius=”” […]
noiembrie 8, 2021

Alegerea vârstei consumatorului

Avatarul Clientului Anumite produse au nevoie de o selecție mai exactă a vârstei consumatorului, altele nu prea. Spre exemplu, dacă vindem servicii de tipul “saloane de […]

Autentificare

Ai uitat parola?