brain marketing strategy

Pasiunea ta, expertiza noastră: voință, știință și experiență.
Pentru afaceri durabile.

Ne conectăm la mintea consumatorilor și construim strategii de marketing dinamice care fac diferența și aduc rezultate măsurabile.

Analiză. Inovație. Structură.

Înțelegerea gândirii consumatorului: Descoperim secretele călătoriei clienților tăi de la nevoia inițială la achiziția finală. Cu ajutorul psihologiei sociale și expertizei noastre, ghidăm consumatorii prin procesul lor decizional, sporind satisfacția și loialitatea.

Analiza produsului din perspectiva clientului: scoțând în evidență caracteristicile unice care îl fac irezistibil, asigurându-ne că strategiile de marketing influențează puternic cu publicul.

Anticiparea nevoilor consumatorilor: ne conectăm la un nivel mai profund prin abordarea nevoilor psihologice satisfăcute de produsul tău. Strategiile noastre sunt concepute pentru a evoca emoții și a satisface dorințe, transformând produsul tău într-o necesitate, nu doar o opțiune.

Alinierea cu valorile consumatorilor: construim comunicarea de marketing având la bază valorile centrale ale consumatorilor congruente cu produsul. Strategiile noastre de marketing sporesc valoarea percepută a produsului, aliniindu-l cu convingerile și motivațiile esențiale ale consumatorilor.

Crearea și secvențierea conținutului publicitar: care să atragă atenția, să construiască interes și să invoce dorința, ducând la acțiune. Planificarea noastră strategică a conținutului asigură că mesajul tău este eficace în fiecare etapă a călătoriei clientului.

Alegem canalelor potrivite de promovare: pentru campaniile de marketing și identificăm unde își petrec clienții timpul și unde sunt cei mai receptivi la mesajele, la achiziție, optimizând astfel reach-ul, impactul și conversia.

Domină cu Sell 4 Brain!

Pasul 1

Înțelegerea produsului: esența succesului în strategii de marketing

Pătrundem în inima produsului tău și analizăm fiecare aspect, de la caracteristicile tehnice la impactul psihologic asupra consumatorilor ca să descoperim ce face produsul tău unic și cum influențăm deciziile consumatorilor.
  • Caracteristicilor tehnice, de producție, de scop, de utilizare etc.
  • Nevoile obiective și psihologice pe care le satisface produsul;
  • Analiza utilizării și funcționării produsului așa cum ar fi folosit de către consumator;
  • Stabilirea punctelor comune și/sau diferite cu alte produse asemănătoare din piață.
Pasul 2

Psihologia avatarului de client: cheia minții consumatorilor

Realizăm un ghid clar pentru a înțelege cine cumpără, cine utilizează și cine recomandă produsul tău. Acest pas esențial ne permite să aliniem caracteristicile produsului cu nevoile și valorile consumatorilor, creând o conexiune autentică și durabilă între brandul tău și clienții săi.
  • Cine cumpără, cine utilizează sau cine recomandă produsul?
  • Întrebările consumatorilor despre produs extrase din review-uri, articole, postări etc.
  • Corelarea caracteristicilor produsului cu valorile consumatorilor și valența pozitivă a atitudinii acestora pentru decizii rapide.
Pasul 3

Stabilirea obiectivelor: viziunea ta devine realitate

Ambițiile antreprenorului necesită obiective clare și măsurabile. Stabilim împreună ținte precise – cine, ce, când și cum – pentru a transforma fiecare obiectiv de marketing într-un plan de acțiune concret, gata să fie pus în practică.
  • Cât, cum, cui și când vindem? Sunt întrebări la care îți stabilești răspunsuri (țeluri) viitoare.
  • Care sunt urgențele pe termen scurt: vânzări generale, vânzări specifice ale unor anumite produse, brand awareness etc.
  • Care sunt nevoile viitoare ale afacerii, de creștere sau de menținere, către ce zonă economică se extinde.
  • Creșterea notorietății brandului cu un anumit profil psihologic, cu o idee, cu un concept de valori.
Pasul 4

Arta conexiunilor încrucișate: strategii de marketing structurate și interconectate

O strategie de marketing eficientă necesită alegerea canalelor potrivite de comunicare și publicitate. Adaptăm și personalizăm conținutul publicitar pentru a reflecta vocea brandului tău și pentru a rezona cu audiența țintă, transformând fiecare punct de contact într-o oportunitate de conversie.
  • Fiecare campanie să aibă o logică a structurii mesajelor publicitare, cu împărțirea echilibrată a bugetelor în funcție de rezultate (ROAS).
  • Dacă se promovează pe mai multe canale, mesajele de marketing trebuie să fie congruente și corelate într-o structură de tip pâlnie (funnel).
  • Un marketer isteț știe sau ar trebui să știe în ce canale de promovare trebuie investit. Adesea se investește prea mult în SEO și fără rost ori pe canale publicitare în care produsele nu se vând.
Pasul 5

Evaluarea performanței: măsurăm succesul și optimizăm continuu

Monitorizarea și analiza datelor este esențială pentru a înțelege impactul unei strategii de marketing. Prin analiza atentă a comportamentului consumatorilor și conversiilor ne asigurăm că strategiile rămân relevante și eficiente.
  • Verificarea datelor măsurabile din Google Analytics, Facebook, Hotjar, SEO etc.
  • Analiza atitudinii consumatorilor existenți față de brand sau produse în online și/sau offline;
  • Vânzările din trecut corelate cu creșterea sau scăderea naturală pentru a măsura corect rezultatele noilor strategii de marketing
  • Analizăm website-ului (UX), landing page-urile existente, conținutului publicitar, etc.