O poveste cu două fețe despre „frică” în marketing
A fost odată un antreprenor curajos, Ana, care a pornit o afacere cu produse bio. Ana era convinsă de beneficiile produselor sale și dorea…
A fost odată un antreprenor curajos, Ana, care a pornit o afacere cu produse bio. Ana era convinsă de beneficiile produselor sale și dorea…
Introducere: Emoțiile joacă un rol fundamental în marketing, iar frica este una dintre cele mai utilizate, dar și controversate. Acest articol analizează avantajele și…
Transformă Gândirea Consumatorilor în Rezultate Remarcabile pentru Afacerea Ta Antreprenorule, să vorbim despre „avatarul de client” și cum poate deveni arma secretă a strategiei…
Antreprenorii: obișnuiți cu incertitudinea, riscul și previziunea. Ei își asumă riscuri și își construiesc afacerile cu încredere în viitor. Consumatorii: caută certitudini in achizițiile…
A plăti un produs nu înseamnă doar un schimb comercial de tip cost / beneficiu. Consumatorii plătesc, în general, valoarea percepută a unui produs….
Ideea principală: Succesul unei comunități online se bazează pe construirea de relații durabile cu membrii săi. Stimulentele financiare pot facilita atragerea inițială, dar satisfacția…
1) „avatarul de client are o vârstă exactă de 37 de ani” Dacă vinzi biciclete pentru copii, vârsta avatarului ar fi între 25 și…
Pe scurt despre ce nu înțeleg „experții” din marketing Marea majoritate a oamenilor nu înțeleg și nu-și cunosc prea bine propriile emoții. Iar ca…
Introducere: Recenziile, feedback-ul sau recenziile consumatorilor joacă un rol diferit în deciziile de cumpărare, variind semnificativ în funcție de natura produsului și frecvența achizițiilor….
În viitorul apropiat Google va indexa mult mai bine conținutul util și folositor în dauna celui nefolositor și irelevant.Dar cum poate face asta? Simplu……
End of content
End of content