Diferențe între marketingul B2B și B2C?
Consumatorul privat vs consumator organizațional În funcție de produsul achiziționat și utilizarea acestuia, consumatorii sunt de două tipuri: Consumatorul Privat (B2C) Motivații personale: Consumatorii…
Consumatorul privat vs consumator organizațional În funcție de produsul achiziționat și utilizarea acestuia, consumatorii sunt de două tipuri: Consumatorul Privat (B2C) Motivații personale: Consumatorii…
Introducere Înțelegerea modului în care emoțiile influențează comportamentul consumatorilor este esențială pentru crearea unor strategii de marketing eficiente. Emoțiile au puterea de a modela…
În funcție de produsul achiziționat și utilizarea acestuia, consumatorii sunt de două tipuri: Consumatorul Privat (B2C) Motivații personale: Consumatorii privați iau decizii bazate pe…
Analiza informațiilor prezentate despre retargeting pe Facebook (din acest articol), în contextul industriei vinului și al serviciilor de catering, necesită o înțelegere a funcționării…
Am observat că mulți colaboratori și antreprenori îmi verifică afirmațiile cu ajutorul inteligenței artificiale. Astfel, am făcut un test, și mi-am verificat un articol…
Ai văzut o reclamă de la „oala cu bunătăți”. Apoi ai dat click pe reclamă și ai vizitat website-ul. Facebook a înregistrat interacțiunea ta…
Iar antreprenorul, proprietarul unei crame de vin întreabă despre review-uri… Răspuns: analiză și dezbatere: Recenziile online influențează deciziile de achiziție, dar impactul lor variază…
Marketingul offline și online prezintă atât similarități cât și diferențe semnificative, care influențează modul în care brandurile își pot atinge audiența țintă. Diferențele nu…
În calitate de copywriter, este esențial să înțelegem cum funcționează citirea și percepția textelor pentru a crea conținut eficient și accesibil. Iată câteva principii…
Imaginează-ți… Ai un magazin superb, plin de produse minunate. Dar, parcă nu intră suficienți oameni. De ce? Poate că nu te-au văzut încă. Aici…
End of content
End of content