Împrumută valoare textului scris.

“Berea Campionilor” – cuvinte simple, fără valoare adăugată;

“Berea Campionilor” pe care o bea George (prietenul) – cuvinte simple + valoarea dată de un cunoscut;

“Berea Campionilor” pe care o bea Ronaldo- cuvinte simple + valoarea dată de campionul Ronaldo;

Astfel de asocieri cu persoane cu autoritate (VIP), sau cunoscute publicului (cititorului),  aduc cuvintelor “berea campionilor” valoarea “persoanei cu autoritate”, respectiv – Ronaldo. Sugestia că o persoană cu autoritate confirmă textul scris dă mai multă valoare de adevăr și încredere.

Spre exemplu: scrii despre “rochii de mireasă” în care descrii utilitatea unei rochițe stil “prințesă”, dar creează-i cititorului o imagine în care se vede “0 prințesă”.

În astfel de situații este bine să folosești exemple de prințese adevărate ce au purtat astfel de rochițe asemănătoare. Include link-uri, imagini sau texte explicite, de exemplu, “model asemănător cu rochia purtată de Prințesa de Cambridge”.

Majoritatea oamenilor își caută modele pe care le urmăresc, le admiră și le învestesc cu autoritate (valoare + încredere). Astfel de asocieri cu persoanele cu autoritate dau mai multă credibilitate textului scris.

Acest articol face parte din ghidul începătorilor în copywriting sau content writing.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *