Iar antreprenorul, proprietarul unei crame de vin întreabă despre review-uri…

Răspuns: analiză și dezbatere:

Recenziile online influențează deciziile de achiziție, dar impactul lor variază semnificativ în funcție de tipul produsului și frecvența achiziționării.

Produse cu timp de decizie scurt:

  • Produse frecvent achiziționate (alimente, alcoolice, igienă personală);
  • Decizii rapide, influențate de obișnuință sau necesitate imediată;
  • Recenziile au un impact minim;
  • Subiectivitatea evaluărilor reduce importanța recenziilor negative.

Produse cu timp de decizie lung:

  • Achiziții de produse cu frecvență rară (electrocasnice, electronice, mobilă, articole de lux);
  • Recenziile sunt esențiale pentru alegeri informate;
  • Obiectivitatea recenziilor este crucială;
  • Gestionarea feedback-ului negativ este esențială.

Importanța răspunsurilor la recenzii:

  • Răspunsul la recenzii, fie ele pozitive sau negative, este esențial;
  • Un răspuns bine formulat poate atenua efectele negative sau amplifica impactul pozitiv;
  • Comunicarea directă, persuasivă și deschisă construiește încredere și loialitate

Mențiuni:

  • Creșterea și gestionarea eficientă a recenziilor pe Google Maps pentru produsele vândute preponderent offline.
  • Prioritizarea recenziilor pe pagina de produs pentru produsele vândute preponderent online.

Pentru vin: 

  • Recenziile sunt importante pentru consumatorii noi, pentru cei care „testează piața”.
  • Pentru consumatorii recurenți, recenziile nu au prea multă importanță. 

Deasemenea, consumatorii care cumpără online vinul de la Domeniile Davidescu sunt recurenți. Foarte puțini consumatori ar cumpăra mai multe sticle de vin la o achiziție dacă nu ar avea deja o părere pozitivă despre produs. 

De regulă, când se testează calitatea unui vin se cumpără o sticlă, maxim două și adesea din offline. 

Cu referire la „omenii citesc până la 18 reviews” este o generalizare, deoarece depinde de tipul de produs: electronice vs alimentare, achiziție deasă vs achiziție rară. George Buhnici, influencerul care a făcut afirmația vinde electronice.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *