Puterea și eficiența unei strategii de marketing: structură și conținut
197,00 lei
Cu recomandări și exemple pentru înțelegerea unei strategii de marketing.
include două ore de îndrumare și consiliere.
Dacă informațiile sunt banale (bla bla) sau cunoști unul mai bun ca acesta ori cu informații asemănătoare:
- returnez integral valoarea plătită – GARANTAT!
Ghidul nu se mai vinde în format pdf. Va fi disponibil în format tipărit.
Stoc epuizat
Elementele unei strategii de marketing
O strategie de marketing eficientă produse și servicii include trei etape principale:
Etapa 1
1.1 – analiza acțiunilor consumatorului de la apariția nevoii la achiziție – customer journey.
1.2 – analiza produsului sau a categoriei de produse din perspectiva consumatorului (avatarul de client);
1.3 – nevoile psihologice îndeplinite de produs;
1.4 – valorile motivaționale umane (universale) susținute de produs;
1.5 – sentimentele dezirabile pe care le experimentează consumatorul când deține și/sau utilizează produsul;
1.6 – date demografice relevante pentru produs;
Etapa 2
2.1 – setarea obiectivelor de vânzare ale produsului (sau produselor) principale și secundare;
2.2 – realizarea conținutului publicitar (texte, videoclipuri, imagini etc.) – clasificate în funcție de obiective și mesajul transmis, într-o ordine logică și cronologică (A.I.A.D.)
2.3 – alegerea canalelor de promovare – cu conținut publicitar specific fiecăruia (Facebook, Bloguri, Youtube, etc.)
2.4 – alegerea uneltelor de promovare (Google Ads, Facebook Ads, 2Performant, FameUp …)
Etapa 3
3.1 – stabilirea bugetului alocat fiecărui canal de promovare în parte;
3.2 – livrarea (pornirea reclamelor) conținutului publicitar în ordinea stabilită în etapa 2;
3.3 – măsurarea impactului și ajustarea campaniilor pentru performanță;
3.4 – analiza și măsurarea vânzărilor sau a obiectivelor de marketing stabilite în etapa 2.1;
3.5 – implementarea unor tactici de vânzare specifice (oferte de preț, cadouri, gratuități, remarketing etc.).
Brand | Sell 4 Brain |
---|
Pare ceva complex, dar este ușor de înțeles. Și trebuie citit, altfel pare complicat.
Un ghid exceptional pentru structura, atunci cand esti incepator. O sa-ti dea perspective si un loc de unde sa incepi asa cum trebuie, mai ales daca te ocupi (relativ) singura de marketingul afacerii. Multumesc pentru informatiile valoroase!
Mulțumesc pentru review și încredere!