Puterea și eficiența unei strategii de marketing: structură și conținut

3 reviews

197,00 lei

Cu recomandări și exemple pentru înțelegerea unei strategii de marketing.

include două ore de îndrumare și consiliere.

Dacă informațiile sunt banale (bla bla) sau cunoști unul mai bun ca acesta ori cu informații asemănătoare:

  • returnez integral valoarea plătită – GARANTAT!

Ghidul nu se mai vinde în format pdf. Va fi disponibil în format tipărit.

Stoc epuizat

GUARANTEED SAFE CHECKOUT
  • Stripe

Elementele unei strategii de marketing

O strategie de marketing eficientă produse și servicii include trei etape principale:

Etapa 1

1.1 – analiza acțiunilor consumatorului de la apariția nevoii la achiziție – customer journey.

1.2 – analiza produsului sau a categoriei de produse din perspectiva consumatorului (avatarul de client);

1.3 – nevoile psihologice îndeplinite de produs;

1.4 – valorile motivaționale umane (universale) susținute de produs;

1.5 – sentimentele dezirabile pe care le experimentează consumatorul când deține și/sau utilizează produsul;

1.6 – date demografice relevante pentru produs;

Etapa 2

2.1 – setarea obiectivelor de vânzare ale produsului (sau produselor) principale și secundare;

2.2 – realizarea conținutului publicitar (texte, videoclipuri, imagini etc.) – clasificate în funcție de obiective și mesajul transmis, într-o ordine logică și cronologică (A.I.A.D.)

2.3 – alegerea canalelor de promovare – cu conținut publicitar specific fiecăruia (Facebook, Bloguri, Youtube, etc.)

2.4 – alegerea uneltelor de promovare (Google Ads, Facebook Ads, 2Performant, FameUp …)

Etapa 3

3.1 – stabilirea bugetului alocat fiecărui canal de promovare în parte;

3.2 – livrarea (pornirea reclamelor) conținutului publicitar în ordinea stabilită în etapa 2;

3.3 – măsurarea impactului și ajustarea campaniilor pentru performanță;

3.4 – analiza și măsurarea vânzărilor sau a obiectivelor de marketing stabilite în etapa 2.1;

3.5 – implementarea unor tactici de vânzare specifice (oferte de preț, cadouri, gratuități, remarketing etc.).

Brand

Sell 4 Brain

3 recenzii pentru Puterea și eficiența unei strategii de marketing: structură și conținut

5,0 Rating
1-3 of 3 reviews
  1. Pare ceva complex, dar este ușor de înțeles. Și trebuie citit, altfel pare complicat.

    (1) (1)
  2. Un ghid exceptional pentru structura, atunci cand esti incepator. O sa-ti dea perspective si un loc de unde sa incepi asa cum trebuie, mai ales daca te ocupi (relativ) singura de marketingul afacerii. Multumesc pentru informatiile valoroase!

    (0) (0)
    • Mulțumesc pentru review și încredere!

  3. (0) (2)
Add a review
You must be logged in to post a review Log In

Q & A

There are no questions yet

Ask a question

Your question will be answered by a store representative or other customers.

Thank you for the question!

Your question has been received and will be answered soon. Please do not submit the same question again.

Error

Warning

An error occurred when saving your question. Please report it to the website administrator. Additional information:

Add an answer

Thank you for the answer!

Your answer has been received and will be published soon. Please do not submit the same answer again.

Error

Warning

An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information: