Cum gândește Avatarul Clientului – ghid avansat de profilare psihologică (eBook)
97,00 lei
Vei înțelege cum gândește avatarul de client!
- Anticiparea gândirii înseamnă Putere și vânzări!
Cunoști un ghid mai bun sau cu informații asemănătoare?
- returnăm x10 valoarea plătită.
Atenție: este un ghid prea ieftin pentru cei care apreciază valoarea.
Și prea scump pentru cei care cred că informațiile valoroase se dau gratis.
Din cuprinsul ghidului – Avatarul Clientului:
Capitolul 1
De la nevoie la achiziție sunt patru etape distincte
În acest capitol descriem simplu și pe înțeles următoarele aspecte:
- apariția nevoilor utilitare sau induse.
- analiza informațiilor în funcție de valori, personalitate, opinii, educație etc.
- exprimarea valenței și intensității atitudinilor.
- urgența achiziției.
- rolul avatarului în achiziție.

Capitolul 2
Întrebările consumatorilor cu privire la produsul vândut
- Am analizat sute de întrebări puse de consumatori și le-am grupat în 17 variante universale cu explicații.
Capitolul 3
Datele demografice importanța acestora
- Poți vinde fără informații demografice? Da! Dar la ce ajută?
Capitolul 4
Clasificarea nevoilor umane – ce țin de marketing
- Produsul tău îndeplinește doar o nevoie? Mai gândește-te…
- Nevoi utilitare sau nevoi psihologice? Vrei o clasificare și un tabel cu explicații?
PS. Nu, nu-i despre nevoile lui Maslow.

Capitolul 5
Înainte de acțiunea „cumpără acum” se formează atitudinile.
- încercarea de a vinde consumatorilor cu atitudini negative este falimentară.
- o atitudine pozitivă nu duce în mod direct la achiziție – dar ce influențează?
Capitolul 6
Cele 57 de valorile universale umane.
- Cum asociezi valorile oamenilor cu produsul?
- Ce valori au consumatorii produselor tale?
- Vrei răspunsuri și soluții de marketing al valorilor umane?
- Atitudinile consumatorilor izvorăsc și sunt exprimări ale valorilor umane.
Valorile umane sunt cele mai puternice caracteristici ale personalității umane.
Capitolul 7
Încrederea consumatorilor.
- Comportamentele sunt influențate de atitudini, emoții și sentimente. Iar sentimentul predominant în tot procesul de achiziție este încrederea.
Capitolul 8
Emoții și sentimente care vând
- combină și corelează atributele produselor cu sentimentele și emoțiile pozitive și negative – dezirabile, de dorit și indezirabile, de nedorit.
Brand | Sell 4 Brain |
---|---|
Autor | Marian Caloianu |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Q & A
There are no questions yet
Recenzii
Nu există recenzii până acum.