Cum gândește Avatarul Clientului – ghid avansat de profilare psihologică (eBook)

97,00 lei

Vei înțelege cum gândește avatarul de client!

  • Anticiparea gândirii înseamnă Putere și vânzări!

Cunoști un ghid mai bun sau cu informații asemănătoare?

  • returnăm x10 valoarea plătită.

Atenție: este un ghid prea ieftin pentru cei care apreciază valoarea.

Și prea scump pentru cei care cred că informațiile valoroase se dau gratis.

GUARANTEED SAFE CHECKOUT
  • Stripe

Din cuprinsul ghidului – Avatarul Clientului:

Capitolul 1

De la nevoie la achiziție sunt patru etape distincte

În acest capitol descriem simplu și pe înțeles următoarele aspecte:

  • apariția nevoilor utilitare sau induse.
  • analiza informațiilor în funcție de valori, personalitate, opinii, educație etc.
  • exprimarea valenței și intensității atitudinilor.
  • urgența achiziției.
  • rolul avatarului în achiziție.
Avatarul clientului, de la nevoie la achiziție
Acțiunile realizate de avatarul clientului în procesul de achiziție.

Capitolul 2

Întrebările consumatorilor cu privire la produsul vândut

  • Am analizat sute de întrebări puse de consumatori și le-am grupat în 17  variante universale cu explicații.

 

Capitolul 3

Datele demografice importanța acestora

  • Poți vinde fără informații demografice? Da! Dar la ce ajută?

 

Capitolul 4

Clasificarea nevoilor umane – ce țin de marketing

  • Produsul tău îndeplinește doar o nevoie? Mai gândește-te…
  • Nevoi utilitare sau nevoi psihologice? Vrei o clasificare și un tabel cu explicații?

PS. Nu, nu-i despre nevoile lui Maslow.

nevoile avatarului
Nevoile psihologice și utilitare ale oamenilor.

Capitolul 5

Înainte de acțiunea „cumpără acum” se formează atitudinile.

  • încercarea de a vinde consumatorilor cu atitudini negative este falimentară.
  • o atitudine pozitivă nu duce în mod direct la achiziție – dar ce influențează?

 

Capitolul 6

Cele 57 de valorile universale umane.

  • Cum asociezi valorile oamenilor cu produsul?
  • Ce valori au consumatorii produselor tale?
  • Vrei răspunsuri și soluții de marketing al valorilor umane?
  • Atitudinile consumatorilor izvorăsc și sunt exprimări ale valorilor umane.

Valorile umane sunt cele mai puternice caracteristici ale personalității umane.

 

Capitolul 7

Încrederea consumatorilor.

  • Comportamentele sunt influențate de atitudini, emoții și sentimente. Iar sentimentul predominant în tot procesul de achiziție este încrederea.

 

Capitolul 8

Emoții și sentimente care vând

  • combină și corelează atributele produselor cu sentimentele și emoțiile pozitive și negative – dezirabile, de dorit și indezirabile, de nedorit.

 

Mai multe informații despre acest ghid »

Aici găsiți un exemplu de realizare avatarul clientului

Brand

Sell 4 Brain

Autor

Marian Caloianu

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Q & A

There are no questions yet

Ask a question

Your question will be answered by a store representative or other customers.

Thank you for the question!

Your question has been received and will be answered soon. Please do not submit the same question again.

Error

Warning

An error occurred when saving your question. Please report it to the website administrator. Additional information:

Add an answer

Thank you for the answer!

Your answer has been received and will be published soon. Please do not submit the same answer again.

Error

Warning

An error occurred when saving your question. Please report it to the website administrator. Additional information:

S-ar putea să-ți placă și…