Ghid: Avatarul Clientului Mulțumit (ebook)

Ce promite ghidul:

  • vei cunoaște cum profilează AI și marile branduri consumatorii.
  • crește eficiența vânzărilor și reduce costurile de promovare.
  • va fi „arbitrul” colaborării cu succes, dintre antreprenor și marketer.

Provocare: cunoști un ghid mai bun sau cu informații asemănătoare?

  • returnăm x10 valoarea plătită.

Atenție: este un ghid prea ieftin pentru cei care apreciază valoarea.

Și prea scump pentru cei care cred că informațiile valoroase se dau gratis.

Cuprinsul ghidului – De vorbă cu avatarul clientului.

Capitolul 1

De la nevoie la achiziție sunt patru etape distincte

În acest capitol descriem simplu și pe înțeles următoarele aspecte:

  • apariția nevoilor utilitare sau induse.
  • analiza informațiilor în funcție de valori, personalitate, opinii, educație etc.
  • exprimarea valenței și intensității atitudinilor.
  • urgența achiziției.
  • rolul avatarului în achiziție.
Avatarul clientului, de la nevoie la achiziție

Acțiunile realizate de avatarul clientului în procesul de achiziție.

Capitolul 2

Întrebările consumatorilor cu privire la produsul vândut

  • Am analizat sute de întrebări puse de consumatori și le-am grupat în 17  variante universale cu explicații.

 

Capitolul 3

Datele demografice importanța acestora

  • Poți vinde fără informații demografice? Da! Dar la ce ajută?

 

Capitolul 4

Clasificarea nevoilor umane – ce țin de marketing

  • Produsul tău îndeplinește doar o nevoie? Mai gândește-te…
  • Nevoi utilitare sau nevoi psihologice? Vrei o clasificare și un tabel cu explicații?

PS. Nu, nu-i despre nevoile nu Maslow.

nevoile avatarului

Nevoile psihologice și utilitare ale oamenilor.

Capitolul 5

Înainte de acțiunea „cumpără acum” se formează atitudinile.

  • încercarea de a vinde consumatorilor cu atitudini negative este falimentară.
  • o atitudine pozitivă nu duce în mod direct la achiziție – dar ce influențează?

 

Capitolul 6

Cele 57 de valorile universale umane.

  • Cum asociezi valorile oamenilor cu produsul?
  • Ce valori au consumatorii produselor tale?
  • Vrei răspunsuri și soluții de marketing al valorilor umane?
  • Atitudinile consumatorilor izvorăsc și sunt exprimări ale valorilor umane.

Valorile umane sunt cele mai puternice caracteristici ale personalității umane.

 

Capitolul 7

Încrederea consumatorilor.

  • Comportamentele sunt influențate de atitudini, emoții și sentimente. Iar sentimentul predominant în tot procesul de achiziție este încrederea.

 

Capitolul 8

Emoții și sentimente care vând

  • combină și corelează atributele produselor cu sentimentele și emoțiile pozitive și negative – dezirabile, de dorit și indezirabile, de nedorit.

 

Mai multe informații despre acest ghid »

Aici găsiți un exemplu de realizare avatarul clientului

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați care au cumpărat acest produs pot lăsa o recenzie.

Autentificare

Ai uitat parola?