Ghid de content writing și persuasiune pentru articole și postări
67,00 lei
- Ghid practic cu exemple simple, ușor de înțeles.
- Pentru copywriteri și content writeri.
- Genial pentru optimizare SEO.
Vei scrie ușor texte optimizate psihologic, dar vei înțelege știința validă a persuasiunii
Atenție – dacă informațiile din ghid sunt banale (bla bla) sau cunoști unul mai bun ca acesta ori cu informații asemănătoare:
Ghidul nu se mai vinde în format pdf. Acesta va fi disponibil în format tipărit.
- returnez integral valoarea plătită – GARANTAT!
Stoc epuizat
Câteva fragmente din cuprinsul ghidului:
- 25 de pagini A4 de informații și exemple din persuasiune.
Capitolul 1 – Despre persuasiune
Persuasiunea se ocupă cu:
- formarea unor opinii noi;
- influențarea opiniilor existente spre schimbare, dizolvare sau întărire (susținere).
- întărirea certitudini sau incertitudini, a îndoieli sau a convingeri.
- creșterea valenței pozitive sau negative a atitudinilor;
- activarea valorilor.
Pe scurt, persuasiunea este mai mult despre influențarea și schimbarea opiniilor și atitudinilor oamenilor.
- Prin persuasiune trebuie să influențezi emoțiile, sentimentele, valorile, motivațiile, atitudinile, opiniile etc. oamenilor astfel încât acesta să nu le perceapă conștient.
În comunicarea persuasiva oamenii sunt influențați mai mult de imagini superficiale decât de argumente logice. Recomand să nu folosiți prea mult argumente logice / raționale, ci mai degrabă argumente afective (sentimentale, judecăți de valoare, credințe).
- Oamenii își amintesc foarte rar ce spui (cuvintele), dar își amintesc foarte bine „felul cum ai spus-o” și sentimentul trăit.
Argumentele mai puternice si mai susceptibile să-i placă consumatorului trebuiesc prezentate la început (prima impresie contează).
Un copywriter ce scrie texte raționale nu vinde.
- Cei mai mari copywriteri scriu texte ce evocă reprezentări mentale (imagini) și sentimente puternice.
Capitolul 2 – ce sunt opiniile:
În limbaj filozofic opinia este o credință – credința opinie. A crede că ceva este într-un fel sau altul, dar nu include siguranța sau certitudinea că este absolut așa cum se crede.
- Uneori, opiniile pot avea la bază elemente raționale, cunoștințe minimale, dar sunt mai degrabă subiective decât obiective.
Marii factori ce determină și formează prin persuasiune – opinii credințe – sunt incluse în acest ghid.
- Prin aceste procedee se poate transforma adevărul evident în eroare, în minciună, din vizibil în invizibil, din acceptare în neacceptare etc.
- Deasemenea, prin aceleași metode – un neadevăr repetat continuu ca fiind adevărat – devenind colectiv (cunoscut și susținut social), eroarea lui dobândește forța unui adevăr absolut.
Pe asta se bazează în general partidele politice în campaniile electorale, dar și „geniile” manipulatoare.
Capitolul 3 – ce sunt atitudinile:
Atitudinile sunt aprecierile și antipatiile noastre, față de oricine și de orice poate fi evaluat.
- Când spunem că „ne place” sau „nu ne place” ceva sau cineva, exprimăm o atitudine.
Atitudinile sunt evaluări durabile, favorabile sau nefavorabile, reacții emoționale și tendințe ale acțiunii, pro sau contra, față de ceva, și se exprimă prin formulări pozitive sau negative:
- îmi place/nu îmi place;
- iubesc/urăsc;
- admir/detest;
- mă sperie/mă încurajează;
Prin persuasiune dezvoltați în mintea cititorilor – atitudini pozitive – stări afective pozitive față de subiectul textului pe care-l scrieți.
Capitolul 4 – exemple practice de content writing persuasiv
Sunt 44 de elemente de persuasiune explicate simplu și foarte ușor de realizat chiar de începători.
Sunt metode testate personal și validate chiar de științele sociologiei și psihologiei cognitive.
- Cuvinte potrivite verbalizate interogativ.
- Valoarea persoanelor cu autoritate (prestigiu).
- Regrete anticipate ale consumatorului.
- Influența experienței viitoare.
- Folosește argumente cauzale.
- Nu-l forța să-și schimbe convingerile.
- Fii în rezonanță cu cititorul.
- Oferă-i “ceva” și se va simți obligat să procedeze la fel.
- Recunoaște greșelile sau minusurile.
- Oferă ajutorul.
- Acordă respect.
- Oferă mai mult decât ai promis.
- Strategia întrebării alăturate.
- Construiește credibilitatea prin modalități externe.
- Scrie articole bazate pe rezultat.
- Angajează-i în discuție.
- Fii flexibil.
- Opțiuni, variante de prezentare.
- Nu da ordine.
- Anticipează informațiile
- Nu învinovăți cititorul.
- Oamenii care nu te plac.
- Umorul.
- Ultimul paragraf.
- Nu răspândi zvonuri.
- Pune întrebări.
- Lungimea textului / articolului.
- Fă complimente și exprimă-ți aprecierea.
- Nu exagera.
- Transmite compasiune, empatie, emoții și sentimente (acolo unde este cazul).
- Prezentarea prin contrast.
- Fii prietenos.
- Folosiți timpul.
- Dezvăluie secrete.
- Folosește cuvântul NU.
- Creează cititorilor “dependența” de articole.
- Oferiți GRATUIT / GRATIS?
- Cât de des scriem.
- Propoziții, fraze și paragrafe.
- Puterea imaginilor.
- Review – Feedback.
- Call to Action.
- Femei și bărbați.
- Recomandări.
Brand | Sell 4 Brain |
---|
Genial! Abia acum am înțeles despre ce este persuasiunea… despre opiniile și atitudinile oamenilor😎
Un ghid complet si util, ofera mai mult decat o baza pentru alte documentari mai avansate. Recomand!
Un ghid scurt și la obiect, pe înțelesul tuturor. Conține sfaturi de copywriting cu aplicabilitate în content writing, foarte utile pentru orice scriitor care s-a săturat de articolele „de duzină”, doar pentru SEO. Ca mic feedback, am simțit că acest ghid te „bagă direct în pâine”, începe cu primul sfat, fără a avea o introducere și o concluzie care să îți ofere o imagine de ansamblu și contextul în care aceste sfaturi se pot implementa. Spre exemplu, un content writer care este plătit la volum și urmărește să scrie cât mai multe articole pe lună nu poate aplica aceste sfaturi în aceeași măsură cu un specialist care are ca target rezultatele. Din păcate, în România mulți scriitori sunt plătiți la „viteză și volum”, însă sperăm că astfel de ghiduri să deschidă ochii atât antreprenorilor cât și specialiștilor, să nu mai umple internetul de „texte de duzină”. Felicitări pentru ghid și la cât mai multe!
Așa este, nu are o introducere sau o concluzie. Este o parte dintr-un ghid mai mare, mai detaliat, dar care este încă în lucru.
Am dorit să primesc feedback la acest capitol „cum să scrii articole”. În viitorul apropiat va face parte dintr-un întreg 🙂
Mulțumesc!
Scurt, concentrat, clar si concis! Un ghid excelent care te motiveaza sa-ti ascuti 4 ore creionul inainte de a te apuca de scris!
Foarte bine realizat ghidul, am citit cu plăcere conținutul
Mulțumesc!
Ofera informatie completa, de calitate. Foarte multumit!
Mulțumesc!
Absolut util pentru cine doreste sa livreze continut scris care sa vanda. Foarte bine explicate informatiile, incat pot fi aplicate cu succes si de catre un incepator.
Multumesc!
Multe informatii utile. Big like ❤️
Mulțumesc! 🤗
Un ghid foarte util, compact, recomandat si celor care acum incep si celor care deja au acumulat experienta in content writing. Multumesc!
Multumesc! 🤓