Optimizarea SEO

Este arta de a scrie pe înțelesul cititorului 100% - argumentare, semantică, logică, structură și simplitate.

Ce ar trebui să includă strategia de marketing:

  1. Analiza detaliată a produsului sau a categoriei de produse.
  2. Analiza și identificarea clientului sau utilizatorului de produs - avatarul clientului.
  3. Analiza prezentă a vânzărilor pentru a măsura rezultatele viitoare ale strategiilor de marketing.
  4. Stabilirea obiectivelor (vânzări, branding etc.) pe termen scurt, mediu și lung.
  5. Realizarea strategiilor de marketing în funcție de punctele de mai sus și implementarea acestora.
  6. Măsurarea, eficientizarea și adaptarea strategiilor de marketing în funcție de obiectivele stabilite inițial.

A.I.C. - Asociația Internațională de Marketing definește marketingul: Procesul managerial de anticipare, identificare și satisfacere a cerințelor clienților într-un mod profitabil.

Cu anticiparea și identificarea cerințelor se ocupă adesea antreprenorii cu viziune sau care înțeleg bine necesitățile existente sau viitoare ale consumatorilor.

Deci, rolul antreprenorului este inclus în definiția marketingului, cu diferența că marketerii au rolul de a le pune în valoare la un nivel mai mare și mai profitabil.

Un marketer bun știe să combine cât mai bine aceste elemente ce definesc marketingul: anticipare - identificare - satisfacere.

Elemente necesare în SEO

Eficiența optimizării SEO

1

2

l