Influențează cititorul să trăiască imaginar experiența de a face ceea ce-i propui

În turism reclamele au la bază în general mesajul – “uite cum te vei simți”

Una dintre cele mai bune soluții să convingi cititorii să-ți urmeze sfaturile este să-i influențezi să trăiască imaginar experiența de a folosi și deține produsul sau a ține cont de sfatul tău.

  • exemplu – “După ce aplici în articole câteva sfaturi din acest ghid, vei descoperi că timpul scrierii unui articol s-a redus considerabil, iar creativitatea nu-ți mai dă atâtea bătăi de cap. Vrei să fii mai eficient cu rezultate mai bune?”

Influențează cititorul să trăiască imaginar o experiență plăcută prin intermediul produsului tău. Dacă acesta trăiește imaginar o experiență plăcută, va fi curios să experimenteze, să-și dorească mai mult.

Astfel, îl poți convinge pe cititor să-ți urmeze recomandările pe care le va regăsi în articolul tău.

Acest articol face parte din ghidul de content writing persuasiv.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *