Influențează cititorul să trăiască imaginar experiența de a face ceea ce-i propui
În turism reclamele au la bază în general mesajul – “uite cum te vei simți”
Una dintre cele mai bune soluții să convingi cititorii să-ți urmeze sfaturile este să-i influențezi să trăiască imaginar experiența de a folosi și deține produsul sau a ține cont de sfatul tău.
- exemplu – “După ce aplici în articole câteva sfaturi din acest ghid, vei descoperi că timpul scrierii unui articol s-a redus considerabil, iar creativitatea nu-ți mai dă atâtea bătăi de cap. Vrei să fii mai eficient cu rezultate mai bune?”
Influențează cititorul să trăiască imaginar o experiență plăcută prin intermediul produsului tău. Dacă acesta trăiește imaginar o experiență plăcută, va fi curios să experimenteze, să-și dorească mai mult.
Astfel, îl poți convinge pe cititor să-ți urmeze recomandările pe care le va regăsi în articolul tău.
Acest articol face parte din ghidul de content writing persuasiv.