Psihologia gândirii consumatorilor
Să înțelegi gândirea consumatorilor…
înseamnă Marketing cu Rezultate!
Articole informative
Consumatorul privat vs consumator organizațional
În funcție de produsul achiziționat și utilizarea acestuia, consumatorii sunt de două tipuri: Consumatorul Privat (B2C) Motivații personale: Consumatorii privați iau decizii bazate pe nevoile, dorințele și preferințele personale. Aceasta înseamnă că factorii emoționali și psihologici…
Verificarea informațiilor din articol cu Chat GPT 🙂
Analiza informațiilor prezentate despre retargeting pe Facebook (din acest articol), în contextul industriei vinului și al serviciilor de catering, necesită o înțelegere a funcționării publicității online și a comportamentului consumatorilor. Vom aborda validitatea și corectitudinea afirmațiilor…
Verificare informații din articol cu Gemini Advanced 🙂
Am observat că mulți colaboratori și antreprenori îmi verifică afirmațiile cu ajutorul inteligenței artificiale. Astfel, am făcut un test, și mi-am verificat un articol cu două inteligențe artificiale: Chat GPT și Gemini Advanced. Analiza articolului „Despre…
Despre retarghetare pe Facebook (wine)
Ai văzut o reclamă de la „oala cu bunătăți”. Apoi ai dat click pe reclamă și ai vizitat website-ul. Facebook a înregistrat interacțiunea ta (comportamentul) cu reclama și website-ul – și ți-a asociat un „interes”. „Interesul”…
Un influencer afirmă: „omenii citesc până la 18 reviews înainte de achiziție”.
Iar antreprenorul, proprietarul unei crame de vin întreabă despre review-uri… Răspuns: analiză și dezbatere: Recenziile online influențează deciziile de achiziție, dar impactul lor variază semnificativ în funcție de tipul produsului și frecvența achiziționării. Produse cu timp…
Integrare offline și online pentru maximizarea impactului în strategiile de marketing
Marketingul offline și online prezintă atât similarități cât și diferențe semnificative, care influențează modul în care brandurile își pot atinge audiența țintă. Diferențele nu se limitează doar la uneltele publicitare utilizate, ci și la abordările strategice…