Uneltele unui copywriter genial:

  • convinge – nu explică și nu demonstrează.
  • nu argumentează – livrează certitudini.
  • utilizează cuvinte puține.
  • transmite stări sentimentale puternice.
  • decide ce să creadă clientul.
  • manipulează conștient sau inconștient.
  • știe din copilărie cum să utilizeze cuvintele ca să manipuleze.

Uneltele unui content writer foarte bun:

  • demonstrează situații, evenimente, obiecte, produse etc.
  • argumentează, relatează cât mai factual, mai logic și obiectiv;
  • utilizează propoziții și fraze.
  • transmite sensuri și semnificații.
  • influențează opiniile și cunoștințele;
  • utilizează persuasiunea și motivațiile.
  • cumpără cursuri și învață cum să scrie texte.

Poți prin educație să ajungi un copywriter genial?

  • Nu prea… Anumite abilități le înveți doar în copilărie.

Poți fi un copywriter bun?

  • Da. Învață, experimentează, citește și încearcă să înțelegi uneltele unui copywriter genial.

Poți fi un content writer foarte bun?

  • Da. Învață, experimentează, analizează și citește.

Bineînțeles că sunt și persoane care au câte puțin din aceste „unelte” sau pe toate.

Sunt observații proprii la care am ajuns după ce am analizat foarte mulți copywriteri și content writeri din USA.

Info: Cursuri bune de unde poți învăța găsești la Academie vie 🤓

Opiniile divergente creează dezbateri cu valoare, certitudinile nu.

  • poți adăuga opinii (păreri) și cunoștințe la postare.

Mulțumesc!

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *