Avatarul clientului

Gândirea clienților de dinainte de comportamentul de achiziție sau respingere.

  • Anticiparea gândirii înseamnă Putere și vânzări!

Elemente ce definesc Avatarul Clientului

  1. Rolul Avatarului - de la nevoie la achiziție.
  2. Întrebările anticipate ale avatarului de client despre produs și cum influențezi prin răspunsuri gândirea.
  3. Datele demografice relevante cu produsul și selectarea audienței pentru advertising.
  4. Nevoile psihologice ale avatarului de client pe care le îndeplinește produsul.
  5. Valorile motivaționale (umane) susținute de produs și corelate cu valorile avatarului de client.
  6. Ce sentimente trăiește consumatorul dacă nu cumpără produsul? Dar, dacă-l cumpără?

Vei înțelege cum gândește avatarul de client.

Între antreprenori și marketeri este o luptă continuă de idei, cerințe, incertitudini, decizii, teste și toate, în general, pe timpul și banii antreprenorului.

Din cuprinsul ghidului

Avatarul clientului mulțumit

În primul capitol - informații concrete

1

Parcursul clientului de la nevoie la achiziție

Sunt 4 etape distincte:

  • apariția nevoii: aceasta poate fi obiectivă sau indusă
  • searching și analiză - în funcție de valori, personalitate, opinii, educație și informații
  • manifestarea atitudinilor pozitive sau negative
  • comportamente: cumpără acum, indecizie, respingere

În capitolul doi - informații valide

2

Întrebările avatarului cu explicații generatoare de încredere

Oamenii gândesc doar prin cuvintele pe care le înțeleg și cunosc.

  • Marketerul va înțelege produsul pe care îl promovează
  • Copywriter-ul va ști să scrie texte adaptate la gândirea avatarului de client
  • Optimizarea SEO va fi eficientă - Google analizează semantica și argumentele valide din texte.

În capitolul trei - relevanța datelor

3

Ce date demografice sunt relevante cu avatarul de client?

Deși sunt cele mai folosite, nu sunt și cele mai importante.

  • Mulți marketeri reduc avatarul doar la date demografice și este foarte ineficient.
  • Poți avea vânzări fără date demografice, dar fără celelalte caracteristici din avatarul clientului cu siguranță nu.
  • Acestea te ajută în selectarea audienței către care expui reclamele în Facebook, Instagram și Google Ads.

În capitolul patru - eficiența psihologiei

4

Un produs îndeplinește întotdeauna mai multe nevoi pentru avatarul de client

Oamenii cumpără mai mult pentru rezolvarea nevoilor psihologice

  • Nevoile se schimbă în permanență și nu sunt niciodată pe deplin satisfăcute
  • Nevoile avatarului de client corespund adesea cu personalitatea acestuia
  • Care sunt nevoile afective pe care le îndeplinește produsul?
  • Dar nevoile utilitare pe care le dorește consumatorul?

Predictibilitate și viziune. Despre asta este Avatarul Clientului.

Vrei strategii de marketing eficiente?

În capitolul șase - viziune și valori

5

Brandurile de succes profilează valorile motivaționale umane ale consumatorilor

Sunt atributele de bază în profilarea avatarului de client

  • Dacă produsul nu este compatibil cu valoarea consumatorului, acesta va avea atitudine negativă.
  • Dacă produsul este compatibil cu valoarea consumatorului, acesta va avea atitudine pozitivă.
  • Știai că atitudinile izvorăsc din valorile umane și sunt exprimări ale acestora? În ghid ai descrierea valorilor umane universale.
Vezi mai multe despre valorile motivaționale umane.

În capitolul șase - plăcerea informațiilor

6

Atitudinile avatarului de client: cumpără, resping sau amână.

În funcție de informații, valori și nevoi se formează atitudinile pozitive sau negative ale consumatorilor.

  • Schimbarea atitudinilor - la asta se rezumă persuasiunea
  • Oamenii fac cumpărături în sprijinul îndeplinirii valorilor sau nevoilor de moment, actuale sau viitoare
  • Atitudinile sunt aprecierile și antipatiile noastre față de oricine și de orice poate fi evaluat.

În capitolul șapte - experimente de viață

7

Aproape întreaga existență umană se reduce la sentimente, la cum ne simțim

Sentimentele ne coordonează viața, de la stări negative la pozitive, de la boală la sănătate.

  • combină și corelează atributele produselor cu sentimentele dezirabile, de dorit și indezirabile, de nedorit.
  • Ce sentimente negative ar putea experimenta (simți) consumatorul dacă NU deține și utilizează un produs?
  • Ce sentimente pozitive (dezirabile) experimentează avatarul de client dacă deține și utilizează produsul?
  • Doar în acest ghid vei găsi lista celor peste 240 de sentimente dezirabile și indezirabile.

Influențează gândirea consumatorilor și crește vânzările la costuri publicitare mici.

Vezi exemplu avatarul clientului

Poți cumpăra ghidul:
Avatarul Clientului Mulțumit

Carte tipărită

Îndeplinește-ți obiectivele și depășește competiția!

Puterea informațiilor din ghidul Avatarul Clientului Mulțumit?

Avantaje în Google ADS
Reclame atrăgătoare + costuri mult mai scăzute + eficiență în remarketing + cuvinte puternice care atrag consumatori implicați + poziționare mai bună față de concurență etc.
Superioritate în optimizarea SEO
NU cuvintele cheie sunt cele mai importante în SEO, ci cum interpretează dpdv semantic, logic și cognitiv motorul de căutare informațiile. Deoarece Google adaptează uneltele la stilul de gândire al consumatorilor.
Copywriting cu influență dovedită
În funcție de personalitate, de valori și produse - fiecare client percepe informațiile diferit, dar unele caracteristici sunt comune. Care? Le veți găsi în ghid!
Eficiență în Facebook și Instagram
Se știe destul de bine că acest colos mondial își bazează succesul pe profilarea utilizatorilor. În ghid ai o mică parte din secretele Facebook (Meta)
Combate stresul și frustrarea
Elimină zeci de ore de conversații dintre antreprenor și marketeri. Aceștia (marketerii) vor înțelege ce produse vând, și își vor face treaba mult mai eficient. Să mai vorbesc despre faptul că vor putea prezenta antreprenorului o strategie clară de marketing și vânzări?