Avatarul Clientului

Anticiparea proceselor de gândire de dinainte de comportament.

Elemente ce definesc Avatarul Clientului

  1. Rolul avatarului - de la nevoie la achiziție.
  2. Răspunsuri anticipate în procesul de analiză și decizie.
  3. Datele demografice în setarea audienței.
  4. Nevoile psihologice îndeplinite de produsul vândut.
  5. Valența atitudinilor pozitive și marketingul eficient.
  6. Valorile umane corelate cu valorile avatarului.

Între antreprenori și marketeri este o luptă continuă de ideii, cerințe, incertitudini, indecizii, teste... și toate îngeneral pe timpul și banii antreprenorului.

Piesa lipsă dintre antreprenori și marketeri?

Avatarul clientului

Din cuprinsul ghidului

De vorbă cu avatarul clientului

În primul capitol - informații concrete.

1

Parcursul clientului de la nevoie la achiziție.

Sunt 4 etape distincte:

  • apariția nevoii: obiective sau induse;
  • searching și analiză - în funcție de valori, personalitate, opinii, educație și informații;
  • manifestarea atitudinilor pozitive sau negative
  • comportamente: cumpără acum, indecizie, respingere

În capitolul doi - informații valide.

2

Întrebările avatarului cu explicații generatoare de încredere.

Oamenii gândesc doar prin cuvintele pe care le înțeleg și cunosc.

  • Marketerul va înțelege produsul pe care-l promovează.
  • Copywriter-ul va ști să scrie texte adaptate la gândirea avatarului de client.
  • Optimizarea SEO va fi eficientă - google analizează semantica și argumentele valide din texte.

În capitolul trei - relevanța datelor.

3

Ce date demografice sunt relevante în marketing?

Oamenii cumpără cu preponderență pentru rezolvarea nevoilor psihologice

  • Mulți marketeri reduc avatarul doar la date demografice și este foarte ineficient.
  • Poți avea vânzări fără date demografice, dar fără celelalte caracteristici din avatarul clientului cu siguranță nu.
  • Acestea te ajută în selectarea audienței către care expui reclamele în Facebook, Instagram Google Ads.

În capitolul patru - eficiența psihologiei.

4

Un produs îndeplinește întotdeauna mai multe nevoi.

Oamenii cumpără mai mult pentru rezolvarea nevoilor psihologice

  • Nevoile se schimbă în permanență și nu sunt niciodată pe deplin satisfăcute.
  • Nevoile avatarului de client corespund adesea cu personalitatea acestuia;
  • nevoile afective pe care le îndeplinește produsul.
  • nevoile utilitare ale produsului pe care le dorește consumatorul.

Predictibilitate și viziune, despre asta este Avatarul Clientului.

În capitolul cinci - plăcerea informațiilor.

5

În funcție de atitudini: cumpără, resping sau amână.

În funcție de informații, valori și nevoi se formează atitudinile consumatorilor.

  • Schimbarea atitudinilor - la asta se rezumă persuasiunea.
  • Oamenii fac cumpărături în sprijinul îndeplinirii valorilor sau nevoilor de moment, actuale sau viitoare.
  • Atitudinile sunt aprecierile și antipatiile noastre, față de oricine și de orice poate fi evaluat.

În capitolul șase - viziune și valori.

6

Brandurile de succes se bazează pe valorile umane.

Sunt atributele de bază în profilarea avatarului de client

  • Dacă produsul nu este compatibil cu valoarea consumatorului - atitudine negativă.
  • Dacă produsul este compatibil cu valoarea consumatorului - atitudine pozitivă.
  • Știai că atitudinile izvorăsc și sunt exprimări ale valorilor umane?

Tu știi cum gândesc oamenii înaintea comportamentului de respingere sau achiziție?

Cumpărați ghidul Avatarul Clientului

La doar 9 euro

Și realizați singur sau împreună cu agentul de marketing avatarul clientului.

  • Informațiile din acest ghid nu pot fi găsite gratuit pe internet și nici atât de simplu explicate.
  • Garantăm 100% retur dacă găsiți într-un alt ghid informații asemănătoare.
  • Informații strânse în 10 ani de marketing și zeci de website-uri optimizate + cărți de psihologie.
Comandă ghidul

Comandați analiza avatarul clientului

Analiză avansată de la 39 euro/oră

O oră este îndeajuns pentru anumite produse sau servicii. Pentru produse și servicii complexe contactați-ne pentru estimare.

  • Argumentăm toate specificațiile din analiză și vă îndrumăm cum să fie realizate mai eficient.
  • Bonus - analiza UX (sumară) a website-ului și îndrumări cu privire la optimizarea procesului de achiziție.
  • Cadou - la fiecare comandă: ghidul - "De vorbă cu Avatarul Clientului" (o singură bucată).
Comandă analiză

Autentificare

Ai uitat parola?