Asta înseamnă reclamă bine gândită
Pe cât de simplu este ads-ul, pe atât de puternic este mesajul transmis.
Vizual:
- O imagine obscură, fără prea multe detalii, dar încărcată de sentimente contrare și congruente în același timp.
- O imagine pe care trebuie să o vizualizezi mai atent, mai mult timp, ca să o înțelegi… ce poți înțelege.
- O imagine din care poți scrie zeci de povești… și fiecare o poate interpreta diferit, în funcție de personalitate, valori, educație, percepții etc.
Culoare:
- 2 culori aflate la extremele spectrului vizual. De la Alb la Negru. Totul sau nimic. Cu noi sau împotrivă. Libertate sau sclavie. Recunoașteți asocierea?
Mesaj:
- 5 cuvinte – din care se pot scrie 1001 de povești.
- 5 cuvinte – ce pot activa diferite emoții.
- 5 cuvinte – mai multe sentimente – și fiecare dintre noi le poate percepe diferit – în funcție de personalitate, valori etc.
„Se sufocă.”
Nu purtăm masca că ne sufocăm – > Se sufocă, pune-l la oxigen.
„Ne imploră.”
Ne imploră că vor libertate, nu pușcărie -> Ne imploră, de un loc liber la ATI.
Și la final, într-un cuvânt „Regretă”.
Regretă că s-au vaccinat.
Regretă că nu s-au vaccinat.
Regretă că n-au ascultat.
Regretă că au ascultat.
O imagine și cinci cuvinte – în care ne regăsim adesea, în zona de Alb sau Negru, Pro sau Contra… dar aproape niciodată la mijloc.
PS. Abia ieri (21 februarie 2022) am observat-o în trafic, deși este din noiembrie prin București.
Felicitări!
Cristian Movilă
Șerban Alexandrescu.