Asta înseamnă reclamă bine gândită
Pe cât de simplu este ads-ul, pe atât de puternic este mesajul transmis.
Vizual:
Culoare:
Mesaj:
„Se sufocă.”
Nu purtăm masca că ne sufocăm – > Se sufocă, pune-l la oxigen.
„Ne imploră.”
Ne imploră că vor libertate, nu pușcărie -> Ne imploră, de un loc liber la ATI.
Și la final, într-un cuvânt „Regretă”.
Regretă că s-au vaccinat.
Regretă că nu s-au vaccinat.
Regretă că n-au ascultat.
Regretă că au ascultat.
O imagine și cinci cuvinte – în care ne regăsim adesea, în zona de Alb sau Negru, Pro sau Contra… dar aproape niciodată la mijloc.
Și uităm adesea că între Alb și Negru este un câmp imens de nuanțe de Gri.
PS. Abia ieri (21 februarie 2022) am observat-o în trafic, deși este din noiembrie prin București.
Felicitări!
Cristian Movilă
Șerban Alexandrescu.