Asta înseamnă reclamă bine gândită

Pe cât de simplu este ads-ul, pe atât de puternic este mesajul transmis.

Vizual:

  • O imagine obscură, fără prea multe detalii, dar încărcată de sentimente contrare și congruente în același timp.
  • O imagine pe care trebuie să o vizualizezi mai atent, mai mult timp, ca să o înțelegi… ce poți înțelege.
  • O imagine din care poți scrie zeci de povești… și fiecare o poate interpreta diferit, în funcție de personalitate, valori, educație, percepții etc.

Culoare:

  • 2 culori aflate la extremele spectrului vizual. De la Alb la Negru. Totul sau nimic. Cu noi sau împotrivă. Libertate sau sclavie. Recunoașteți asocierea?

Mesaj:

  • 5 cuvinte –  din care se pot scrie 1001 de povești.
  • 5 cuvinte – ce pot activa diferite emoții.
  • 5 cuvinte – mai multe sentimente – și fiecare dintre noi le poate percepe diferit – în funcție de personalitate, valori etc.

„Se sufocă.” 

Nu purtăm masca că ne sufocăm – > Se sufocă, pune-l la oxigen.

„Ne imploră.”
Ne imploră că vor libertate, nu pușcărie -> Ne imploră, de un loc liber la ATI.

Și la final, într-un cuvânt „Regretă”.

Regretă că s-au vaccinat.

Regretă că nu s-au vaccinat.

Regretă că n-au ascultat.

Regretă că au ascultat.

O imagine și cinci cuvinte – în care ne regăsim adesea, în zona de Alb sau Negru, Pro sau Contra… dar aproape niciodată la mijloc.

Și uităm adesea că între Alb și Negru este un câmp imens de nuanțe de Gri.

PS. Abia ieri (21 februarie 2022) am observat-o în trafic, deși este din noiembrie prin București.

Felicitări!
Cristian Movilă
Șerban Alexandrescu.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *